1 Eylül 2023 Cuma

YENİDEN BAŞLARKEN

 

Bu blogun ilk yazıları bundan 10 yıl önce yazıldı. Yani oldukça eski! Bu yıllardan sonra Twitter, Facebooki, Instagram, WhatsApp, Telegram gibi “sosyal medya” platformları ve bunlardaki kısa mesajlar çok yaygınlaştı. Ben ise blogum için yazmayı çok ihmal ettim. Bunun kişisel ve genel nedenleri var. Ama bunlara değinmek pek  de gerekli değil. 2023’ün ikinci yarısında yeniden başlamak istiyorum.

Bu arada blog yazılarımda bazı değişiklikler yapmak da istiyorum. Temel olarak daha kısa, sade, sık ve düzenli yazmaya çalışacağım.  Yazıların kısa olması için bazen bir konuyu bölmem gerekecek. Bu durumu 1,2, diye açıkça göstereceğim. Bölme, yazının kısalığı yanında okuyucuya bir düşünme fırsatı da sağlayacak. Tabii düşünmek isteyenler için.  

“Şu nedenle yazamadım”, “böyle yazacağım” demektense başlayayım daha iyi. Tekrar günaydın.

Kaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder